سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان آموزشگاه‌های اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند سرقت از آموزشگاه‌های علمی و تعلیم رانندگی در عملیات این پلیس در اراک خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سید نورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند سرقت از آموزشگاه‌های علمی و تعلیم رانندگی در عملیات این پلیس در اراک خبر داد و گفت: سارقان به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سرقت تجهیزات در ۱۴ فقره سرقت در اراک اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در پی وقوع چندین سرقت از آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی و آموزشگاه‌های علمی و دیگر اماکن دولتی در سطح شهرستان اراک و سرقت اموالی از قبیل رایانه، لب تاب، دوربین‌های مدار بسته، اسکنر، پرینتر، حافظه‌های جانبی و... موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از یک باند سرقت به دست آمد و در مراحل تکمیل پرونده مشخص شد که یکی از اعضای اصلی این باند به علت نگهداری مواد مخدر در زندان به سر می‌برد.

او اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، متهم به پلیس آگاهی استان انتقال و تحت بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسینی ادامه داد: سرانجام متهم پرونده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به سرقت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیزات طی ۱۴ فقره سرقت از آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی، آموزشگاه‌های علمی و دیگر اماکن دولتی در شهرستان اراک اعتراف کردند.

او با اشاره به عملیات پلیس در دستگیری دیگر همدستان این فرد گفت: با ادامه یافتن رسیدگی‌های تخصصی پلیس، ۲ همدست دیگر متهم و ۲ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: بخش عمده‌ای از اموال سرقت شده شامل ۸ دستگاه لب تاب، ۲ تخته فرش، کمپرسور، اسکنر، پرینتر، دوچرخه و... از دستگیر شدگان کشف و تحویل مالباختگان شد و متهمان نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ ر

باند سارقان آموزشگاه‌های علمی و تعلیم رانندگی به دام افتادند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.