سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره اوقاف شهرستان شاهرود خبرداد؛

احیا و به‌روزرسانی اجاره‌بهای موقوفات توسط شهرداری رودیان

حجت‌الاسلام بخشی گفت:شهرداری می‌تواند نقش مهمی در احیا و به‌روزرسانی اجاره‌بهای رقبات و موقوفات شهر رودیان داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود در نشست بررسی و احیای موقوفات شهر رودیان گفت: شورای اسلامی و شهرداری با توجه به اشراف و شناختی که از منطقه و موقوفات دارند، می‌توانند نقش مهمی در احیا و به‌روزرسانی اجاره‌بهای رقبات و موقوفات شهر رودیان و ارتقای بهره‌وری این موقوفات داشته باشند.

او افزود: اوقاف و امور خیریه آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذاران در موقوفات را دارد و کمک و مساعدت شهرداری می‌تواند بر سرعت تحقق ارتقای بهره‌وری موقوفات به‌وسیله سرمایه‌گذاری بیفزاید.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود تصریح کرد: امروز وقف نقش ارزنده‌ای در موضوعات و مسائل مختلف ایفا می‌کند و برای خدمت‌رسانی بیشتر وقف و استفاده بهتر از ظرفیت این سنت حسنه لازم است، واقفان را به سمت ایجاد موقوفاتی با نیاتی بر اساس نیاز‌های روز جامعه هدایت کنیم.

بخشی ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و کمک به توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و گسترش فعالیت‌های قرآنی، اشتغال و ازدواج جوانان، مساعدت به افراد نیازمند و بی‌بضاعت و کمک به دانش‌آموزان را ازجمله نیاتی برشمرد که واقفان می‌توانند به‌عنوان نیت خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.