سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد خبر داد؛

نام نویسی بیش از ۷۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: از روز ابتدایی ثبت نام تاکنون بیش از ۷۰ نفر برای نمایندگی چهار حوزه انتخابیه استان یزد نام نویسی کردند.

 احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: از روز ابتدایی ثبت نام تاکنون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷۲ نفر برای نمایندگی چهار حوزه انتخابیه استان یزد نام نویسی کردند.

او افزود: از این تعداد ۴۱ نفر برای حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، ۱۰ نفر برای حوزه انتخابیه تفت و میبد ثبت نام کرده اند.

ترحمی با بیان اینکه در بین داوطلبان ثبت نام دو نفر روحانی و سه نفر خانم هستند، اضافه کرد: هشتاد درصد نامزد‌های انتخاباتی این دوره در رده سنی بین ۳۰تا ۴۵ سال قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اظهارداشت: سیاست راهبردی وزارت کشور حول چهار محور سلامت انتخابات، قانونمداری، امنیت و مشارکت حداکثری است که برای تحقق این چهار محور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

او اضافه کرد: سه محور سلامت، قانونمداری و امنیت انتخابات به عنوان وظایف اصلی ستاد انتخابات است و کلیت آن با نظارت وزارت کشور انجام می‌شود و با ساز و کارها، ابلاغ وظایف و تمهیدات انجام شده، برگزاری انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل و در چارچوب قوانین و مقررات را تضمین می‌کنیم.

ترحمی با بیان اینکه ما به عنوان مجری انتخابات، متولی حضور حداکثری مردم در انتخابات نیستیم، گفت: بخشی از مشارکت حداکثری مردم با کاندیداتوری افرادی از سلایق و گرایش‌هایی که در چارچوب نظام و قانون اساسی فعالیت می‌کنند، تحقق می‌یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز ۱۶ آذرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

بیش از ۷۰ نفر یزدی برای انتخابات  مجلس ثبت نام کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.