سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت قانون در اجرای انتخابات الزامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رعایت مُر قانون از طرف مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در آئین افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: داوطلبان ورود به عرصه انتخابات با رعایت قانون باید مراحل انتخابات را پشت سر بگذارند و در زمان و مهلت قانونی تعیین شده برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

او افزود:  همه دست‌اندارکاران امر انتخابات برای برگزاری سالم، قانونمند و پرشورکه زیبنده مردم و نظام جمهوری اسلامی است، تلاش می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: بی‌طرفی، امین دانستن و امانت‌داری در عرصه انتخابات باید به نظر مردم اثبات شود و ما مسئولان باید با عملکردمان و نه در بیان سلامت انتخابات را ثابت کنیم.

خورشیدی ادامه داد: رعایت اصل بی‌طرفی باید سرلوحه کار همه دست‌اندرکاران امر انتخابات از جمله ناظران و مجریان باشد.

او افزود: کار انتخابات از مدت‌ها قبل آغاز شده‌است و امروز همزمان با چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان شور و شوقی بهتر از گذشته در مراکز حوزه‌های انتخابیه استان وجود دارد به نحوی که تعداد بیشتری از داوطلبان در این مدت نسبت به دوره‌های گذشته شرکت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: حضور پرشور داوطلبان در مراکز حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر در عرصه انتخابات بیانگر مشارکت فعال‌تر جامعه در فرایند است.

خورشیدی گفت: تلاش اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.