سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی سیزدهم آذر؛

ماجرای ادامه‌دار قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان/ گلایه از مقدار سهمیه ماهانه بنزین

شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم آذر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

 


 

4763...0915: سلام کسی نیست به فکرمردم مظلوم استان سیستان وبلوچستان و در مورد اینترنت استان اقدامی بکنه. کل کشور برقرار شده جز این استان.

 

7607...0911: باسلام خدمت مسئولان.. من یک مربی هستم با این ماشین امرار معاش می کنم.. در روز نیاز پیدا می کنم که بنزین بزنم، ۶۰ لیتر در کارت .. با نیازه روزانه من جور در نمیاد.. به علت‌گرانی همه چیز اینقدر درآمد ندارم که بنزین آزاد بزنم.. لطفا در مورد مربی های که زحمت میکشن. یک تصمیمی بگیرید.. که بتوانند ادامه کار دهند ... متشکر

 

3326...0910: سلام. آیا مسئولین به اعتراضات مردمی در مورد بنزین و اقتصادی رو شنیدن و اگر شنیدن که مردم به این نتیجه ناراضی هستند چه جوابی میدهند لطفاً از مسولین سه قوه سوال کنید چه جوابی به اعتراضات مسالمت آمیز دارند. و لااقل اعتماد از دست رفته صداوسیما رو باز گردانید.

 

1224...0918: با عرض سلام و ارادت، از رئیس جمهور بزرگوار بپرسید اینقدر دم از حمایت از حقوق بگیر ثابت میزند تا حالا چه اقدام عملی در حمایت از این قشر کرد .

 

3772...0919: سلام. لطف کنید گزارش از به ناحق مالک شدن کاسب های حوالی حرم پیاده رو و پارک جلوی درمغازه برای خودروهایشان تهیه کنید؟!؟ (قم)

 

5990...0938: باسلام. می خواستم بدونم كسی نيست به ما كمك كنه. سه ميليون تومان پول از كارتم به سرقت رفته و بانك و نيروی فتا به راحتی ميگن امكان برگشت پول وجود نداره. پس بانك ها حق ندارند اين همه تبليغات کنند وقتی عرضه ندارن از سيستم بانكی شون محافظت كنند.

 

4235...0913: سلام چرا بانک مرکزی دلارو می برد بالا ما تریبون نداریم شما یه کاری بکنید لااقل پیامک را مطرح کنید.

 

7196...0990: سلام خسته نباشید برای معلولان تحت پوشش بهزیستی که در روستا زندگی میکنند که خانه ندارند دولت چکار میکنه ما الان زن و شوهریم دو معلوله که تو روستا زندگی میکنیم که نه زمین شو داریم نه پول شو که بخریم باید چکار کنیم دولت از همچین کسایی حمایت کنه زمینی برای همچین کسایی بخره که معلولین هم صاحب خانه بشوند.

 

5972...0916: با سلام چند بار پیام میفرستم تعداد چند هزار نفر کارگزار مخابرات هستیم که بیمه ما از سال نود بلا تکلیف در تهران مانده شما را به قران پیگیری کنید.

 

0414...0915: سلام خسته نباشید. بعد از گذشت بیش از دو هفته از قطعی اینترنت هنوز اینترنت استان سیستان و بلوچستان وصل نشده است. لطفاً پیگیری کنید.

 

4680...0930: عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، لطفا درباره  حقوق پایین و ناچیز پرسنل هلال احمر پیگیری کنید فرق کسی که مدرک پزشکی عمومی داره و مطب شخصی داره و کسی که با همون مدرک در هلال احمر مشغول کار است چیه؟ که اونی که مطب شخصی داره درآمدش چندین برابر پرسنل هلال احمر است. در شرایطی که بسیاری از پزشکان درآمد بسیار بالایی دارند آیا این انصاف که پرسنل هلال احمر حقوقشان بسیار کمتر از دیگر مشاغل دولتی باشد و از بیمه و دیگر مزایا برخوردار نباشند. ممنون میشم اگه پیگیری کنید.

 

2783...0901: سلام خدا قوت. برای ثبت نام طرح معیشتی به سایت حمایت مراجعه کرده ام اعلام می کند به پلیس +10 مراجعه کنید آنجا هم می گویند چیزی به ما بخش نامه نشده. لطفاً رسیدگی کنید. ممنون

 

9686...0912: سلام. زحمت بکشید از کلاهبرداری سایپا گزارش تهیه کنید از16/6/97 خودرو تیبا ثبت نام کردم، وقتی زنگ میزنم یا قطع میکنن یا میگن برید کیلومتر 11 اونجا شکایت کنید. با این وضع کجا دیدین که شکایت مثمر ثمر باشد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سیستانا
۲۲:۳۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اول وصل شد با تشکر