سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور است، گفت : در این بیانیه چالش‌های حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبیین شده و راهبرد‌ها جهت اجرا توسط مردم و مسوولین مشخص شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ باروند استاندار کرمانشاه گفت : در این شورا مسئولیت داریم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان برای اجرای راهبرد‌ها از حضور مردم به عنوان سرمایه اجتماعی عظیم استفاده کرده و اجرای امور را به جوانان واگذار کنیم.

او گفت : در بیانیه گام دوم انقلاب ٤١ بار به کلمه جوانان اشاره شده و به یقین این ظرفیت دارای بصیرت می‌تواند در مسیر تعالی و پیشرفت نقش آفرینی کنند.

استاندار کرمانشاه به لزوم معرفی دستاورد‌های چهار دهه انقلاب در جامعه اشاره کرد و گفت: در این دوران پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف به دست آمده که نیاز است به شکلی صحیح به آیندگان معرفی شود و غفلت‌های صورت گرفته به ویژه در بخش آسیب‌های اجتماعی نیز تشریح شود.

بازوند افزود: وظیفه داریم مشکلات و شرایط فعلی را برای مردم تشریح کنیم و دستاورد‌های مثبت هم اعلام شود.

استاندار کرمانشاه نقطه قوت این بیانیه را اشاره به نقش مردم دانست و گفت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نیز که در ٢٤ اصل ابلاغ شده در یازده اصل آن به نقش مردم اشاره شده است.

او گفت: ضمن حفظ سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی به حضور بانوان در ستاد اجرایی و مشورتی شورا تأکید شود .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.