سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران ویژه "منطقه پرواز ممنوع" در همدان

مدیر سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان گفت: از اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با حضور بازیگران و کارگردان فیلم در سینما فلسطین این استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سعید شرفی، مدیر سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان گفت: نویسنده و کارگردان این فیلم "امیر داساگر" و "حامد باروت نژاد" نیز تهیه کنندگی این اثر سینمایی را به عهده داشته است.

او ادامه داد: این فیلم از اواسط آبان در سینما‌های همدان در حال اکران است و امروز با حضور بازیگران و کارگردان به صورت ویژه به روی پرده سینما فلسطین می‌نشیند.

مدیر امور سینما‌های موسسه بهمن سبز همدان افزود: تیتراژ پایانی "منطقه پرواز ممنوع" به صورت زنده از سوی گروه سرود این فیلم اجرا می‌شود.

"منطقه پرواز ممنوع" فیلمی ماجراجویانه و روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.
به گفته شرفی فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سینما ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.