سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای داستان ترانه «کیو ۲۸» در آبادان

داستان ترانه «کیو ۲۸» بیستم آذرماه سال جاری در آبادان به روی صحنه می ‌رود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امین جوکار نویسنده و راوی داستان «کیو۲۸» گفت: این برنامه در بیستم آذرماه در دو سانس و در ساعات ۱۹ و ۲۱:۳۰ در محل تئاتر شهر آبادان واقع در ابتدای خیابان یک احمدآباد رو به روی پارک پرندگان به اجرا در می آید.

او ادامه داد: در این اجرا، عاشقانه‌های خاطره ساز آبادان در قالب داستان و ترانه برای مخاطبان اجرا می ‌شوند.

نویسنده و راوی داستان «کیو۲۸»  افزود: چهار داستان و پنج ترانه در ۲۰ آذرماه امسال اجرا می شوند و دو داستان و دو ترانه نیز برای نخستین بار در آبادان به صورت زنده اجرا خواهند شد.

جوکارتصریح کرد: داستان‌های کیو ۲۸ همگی در جغرافیای آبادان روایت می شوند و ما به ازای واقعی ندارند، روایت روزمرگی‌های شهر که ممکن است برای هر آبادانی آشنا باشد.

او افزود: مهدی عباسی خواننده اجراها است و مهیار نفیسی صدابردار، اسماعیل حسینی سرپرست گروه موسیقی، سهراب منصوری کارگردان هنری، محمد عباسی عکاس و میلاد کارگر گرافیست این گروه هستند؛ ضمن اینکه دانیال دانشور و سید حسین موسوی نوازندگان سازهای کوبه‌ای، محمود قلعه گلاب نوازنده گیتار و پیانو و طه علیخانی نیز به عنوان نوازنده ویولن در این اجراها همکاری دارند.

نویسنده و راوی داستان «کیو۲۸»  با قدردانی از بنیامین علیزاده به دلیل حمایت مالی از یکی از اجراها گفت: امین اتمان زاده، ترانه ‌سرای گروه است که با بیان بومی خود ترانه‌های این مجموعه را نوشته و داریوش اسماعیلی نیز ملودی آهنگ‌ها را ساخته است و بلیت فروشی اجرای کیو ۲۸ از امشب سه‌شنبه در محل تئاتر شهر آبادان آغاز می‌ شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.