سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال؛

پیروزی مقاومت در دیداری پرحاشیه / ساروی‌ها به رده سوم رسیدند

بازی‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ دیدار در شهر‌های کرمانشاه و ساری پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

شاهین کرمانشاه ۲ مقاومت البرز ۴

تیم‌های فوتسال شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید بهشتی کرمانشاه به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ میزبان خود را شکست دهد و با این پیروزی جایگاه خود را در جدول ره بندی بهبود بخشید. تیم شاهین کرمانشاه با این شکست همچنان در انتهای جدول رده بندی جای گرفته است.

از حواشی این بازی در نیمه دوم می‌توان به ورود تماشاگران شاهین کرمانشاه به داخل زمین اشاره کرد که با بازیکنان تیم مقاومت البرز درگیری شدیدی پیدا کردند و این امر باعث شد بازی برای مدت زیادی متوقف شود. همچنین در این درگیری فرهاد کشاورز سرمربی تیم شاهین کرمانشاه و سهیل جامدی بازیکن تاثیر گذار این تیم مورد ضرب و شتم شدیدی قرار گرفتند که باعث شد این ۲ نفر را به بیمارستان اعزام کنند.

شهروند ساری ۳ - ارژن شیراز ۰

در دیگر بازی امروز ۲ تیم شهروند ساری و ارژن شیراز از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند. در پایان این مسابقه تیم شهروند ساری موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد نماینده شیراز گذر کند و با این برتری موقتا تا رده سوم جدول بالا آمد.

تیم ارژن شیراز با این شکست همچنان در جایگاه یازدهم جدول رده بندی مسابقات باقی ماند.

سایر بازی‌های معوقعه هفته هفدهم لیگ برتر روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی روز جمعه ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سوهان محمد سیما قم از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.