سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوردبین: دهداری استاد من بود/ برانکو سرمربی تیم ملی باشد بهتر است/ باید تا نیم فصل به کالدرون فرصت دهند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو یک مربی ایرانی - خارجی است و از فوتبال ما شناخت خوبی دارد.

محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری گفت: پرویز خان استاد بزرگ من بود و من برای او شاگرد کوچکی بودم. همیشه به دهداری اعتقاد داشتم و در فوتبال هر چیزی دارم به لطف او است. 

خوردبین درباره شایعات مبنی بر برکناری ویلموتس گفت: پیشنهاد من برکناری ویلموتس و آوردن برانکو است. از مبلغ قرارداد ویلموتس خبر ندارم، اما برانکو یک مربی ایرانی_ خارجی است و از فوتبال ما شناخت خوبی دارد. اگر قرار به تغییر کادرفنی تیم ملی باشد برانکو یا یک مربی داخلی برای ما بهتر است.


بیشتر بخوانید: سه روز سرنوشت ساز برای برانکو، ویلموتس و تیم ملی فوتبال ایران


پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه مبنی بر این که برخی نمی‌خواهند پرسپولیس برای چهارمین سال پیاپی  قهرمان شود گفت: تاکنون چنین چیزی نشنیدم، اما مدیرعامل باشگاه باید پشت پرده‌ها را به هواداران بگوید تا آن‌ها بدانند چه اتفاقی برای تیمشان می‌افتد.  

خوردبین درباره سرمربی پرسپولیس و بحث برکناری او گفت: اگر تا نیم فصل  به کالدرون فرصت بدهند بهتر است. به اعتقاد من او در چیدن ترکیب مشکل دارد و در هر بازی تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد می‌کند و بازیکنان هم از یکدیگر شناخت ندارند که همین موضوع باعث ناهماهنگی میان آن‌ها می‌شود.  

او درباره مبلغ قرارداد بالای بازیکنان خارجی پرسپولیس که کمکی هم به این تیم نمی‌کنند عنوان کرد: کسانی که در این قضیه مسئول هستند باید پاسخگو باشند. مشکل این جا است بازیکنی می‌ـآورند که هیچ فایده‌ای برای تیم ندارد. هر تیمی برای جذب بازیکن خارجی ابتدا باید کارشناسی کند. البته دلالی هم در فوتبال ایران فراوان است.  

انتهای پیام/ 

اظهارات خوردبین در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم دهداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.