سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش تمرین اضطراری فرودگاه شهدای ایلام

رزمایش تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , رزمایش تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه شهدای ایلام روز سه‌شنبه با حضور مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و مسئولان استانی این فرودگاه برگزار شد.

این رزمایش به صورت گسترده‎ با هدف ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام عملیات در شرایط اضطراری، با حضور ارگان‌ها و نهاد‌های ایمنی، امدادی، آتش‌نشانی و امنیتی استان ایلام برنامه‌ریزی و برگزار شد.

در این مانور که با حضور مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و ارزیابان شرکت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور برگزار شد، مسوولان ذیربط از روند برگزاری و هماهنگی ایجاد شده در برگزاری تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه ایلام ابراز رضایت کردند.

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام با تشریح اهداف و فرآیند برگزاری این مانور گفت: برگزاری رزمایش آمادگی طرح اضطراری بر اساس سند ۹۱۳۷ سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشور (ایکائو) هر ۲ سال یکبار در تمامی فرودگاه‌های کشور و با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف عوامل امدادی و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در سطح استان‌های کشور برگزار می‌شود.

 یگانه برقراری ارتباط موثر میان واحد‌های فرودگاهی و ارگان‌های امداد و نجات استان برای کسب آمادگی کامل در زمان بحران در مواجهه با سوانح هوایی و میزان سرعت عمل در انجام عملیات را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.