سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان

۱۸ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در هشت ماه نخست امسال ۱۸ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال تسهیلات احداث مسکن از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

او با بیان اینکه تمامی تسهیلاتی که از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان پرداخت می‌شود بدون بهره است افزود: این میزان تسهیلات ب ۱۹۷ مددجو پرداخت شد.

ملک پور اضافه کرد: همچنین ۴۸ مددجوی این نهاد نیز چهار میلیارد ۸۹۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن دریافت کرده اند.

او ادامه داد: ۳۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی نیز به ۲۶۷ مددجو پرداخت شده است.

ملک پور با اشاره به اینکه هدف از پرداخت تسهیلات توانمندسازی و رفع نیاز متقاضیان است گفت: دو هزار و ۴۳۱ مددجو نیز ۹۲ میلیارد و ۱۰۰ ریال تسهیلات حمایتی دریافت کرده اند.

او همچنین با اشاره به حمایت خیران و نیکوکاران از صندوق امداد ولایت اضافه کرد: دو میلیارد و ۶۰ میلیون ریال تسهیلات از محل سپرده‌های خیران به ۴۲ نیازمند پرداخت شده است.

ملک پور افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.