سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیفی زاده: برای استفاده از ویدئو چک در حال مذاکره هستیم/ قضاوت بازی‌ها خوب بود

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال گفت: برای نخستین بار نبود که از ویدئو چک در مسابقات استفاده کردیم، اما برای اولین بار بود که این مسئله را اعلام کردیم.  

پیام سیفی زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال و کمیته داوران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره استفاده از ویدئو چک در بازی روز گذشته تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و شهرداری گرگان گفت: این باری نخستین مرتبه‌ای نبود که چنین اتفاقی افتاد، اما برای اولین بار بود که این مسئله را اعلام کردیم.  

او  افزود: پیش از این بازی هم در ۲ -۳ بازی دیگر از جمله مهرام - نیروی زمینی هم استفاده کرده بودیم، حالا هم برای ادامه این روند صحبت داشتیم و به احتمال زیاد جلسه‌ای با عوامل این کار می‌کنند داشته باشیم تا از نظر مالی به توافق برسیم و پس از  توافق این  مسئله را اعلام می‌کنیم.  

سیفی زاده درباره قضاوت داوران در بازی‌های روز گذشته که در تهران انجام شد بیان داشت: داوران خیلی خوب بودند و شجاعانه کار کردند، در مجموع قضاوت خوبی داشتند و من آن‌ها را تائید می‌کنم.  

او درباره درگیری که در بازی تیم‌های شیمیدر قم و آویژه صنعت پارسای مشهد اتفاق افتاد گفت: هنوز گزارش ناظر بازی به دست ما نرسیده، اما در صورتی که مورد خاصی باشد حتما آن را پیگیری می‌کنیم و رای آن را هم اعلام می‌کنیم و با این حال ممکن است به طور کلی جلسه‌ای هم تشکیل نشود و تنها این مورد را در کمیته مسابقات بررسی کنیم.  

پیام سیفی زاده مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال در پایان و درباره اتفاقات پس از پایان بازی تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان بیان داشت: خودم در سالن حضور داشتند و تنها  ۲ -۳ بطری به زمین پرتاب شد و اگر بخواهبم سر این اتفاق برخورد کنیم ۱۰۰۰ اتفاق دیگر می‌افتد و باید آن‌ها را چکار کنیم؟  


بیشتر بخوانید:

 پیروزی بسکتبالیست‌های اکسون در شهرآورد پایتخت

درگیری هواداران در پایان بازی تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان

آبکناری: بسکتبال باید سالن‌های بیشتری داشته باشد


انتهای پیام/ 

اظهارات مسئول مسابقات لیگ برتر بسکتبال درباره قضاوت ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.