سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی فارغ التحصیلان دانشگاهی از آموزش‌های مهارتی

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر گفت: ۴۰ درصد از متقاضیان آموزش مهارتی فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رامین کیانی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهشهر،گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر با آموزش سالانه بیش از هزار نفر در ۱۰ کارگاه آموزشی تراشکاری، مکانیک خودرو، برق صنعتی، جوشکاری، رایانه، PLC، کشاورزی، برق خودرو، صنایع دستی و خدمات آموزشی آموزش مهارتی ارائه می‌کند.

او با بیان اینکه آموزش مهارتی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر در بیش از ۲۲ حرفه انجام می‌شود، افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر در حال حاضر به طور متوسط روزانه دارای ۱۵۰ کارآموز در بیش از ۱۰ رشته آموزشی است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهشهر گفت: سیاست سازمان فنی و حرفه‌ای، در زمینه آموزش مهارت آموزان مبتنی بر تقاضای بخش‌های مختلف تولیدی و نیاز‌های جامعه است.

کیانی افزود: برای ایجاد شکوفایی در امر رونق تولید، حمایت از کار و افزایش بهره وری در آموزش، از اساتید برجسته دانشگاه، صنوف و مربیان مجرب استفاده می‌شود.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهشهر گفت: با توجه به شرایط ویژه و منحصر به فرد شهرستان بهشهر و میزان بالای بیکاری آن، فراهم کردن زمینه‌های توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از قابلیت‌های ضروری این منطقه است.

انتهای پیام/ س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.