سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله دوباره ترامپ به رقیب میلیاردر دموکرات خود

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مایکل بلومبرگ، رقیب میلیاردر دموکرات خود را هدف حمله لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در توئیتر خود مایکل بلومبرگ، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری و وب سایت خبری او را هدف حمله لفظی قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مایک بلومبرگ کوچولو به سازمان خبری درجه سوم خود دستور داده که درباره او یا هیچ دموکرات دیگری تحقیق نکنند بلکه فقط به دنبال (تحقیق) از ترامپ باشند.

ترامپ در این پیام توئیتری روزنامه نیویورک تایمز را نیز هدف حمله لفظی قرار داد. نیویورک تایمز یکی از رسانه‌های آمریکایی بود که با صدور بیانیه‌ای تصمیم کمپین انتخاباتی ترامپ برای توقف اعطای مجوز به گزارشگران بلومبرگ را محکوم کرد.

رئیس جمهور آمریکا درادامه این پیام توئیتری نوشت: نیویورک تایمز شکست خورده تصور می‌کند اینکار درست است، زیرا نفرت و تعصب آن‌ها به قدری زیادی است که نمی‌توانند (راه) درست را تشخیص دهند. این کار درست نیست.

توئیت تازه ترامپ با تشدید انتقادات از سوی شهردار سابق نیویورک همراه شد. وب سایت خبری بلومبرگ اعلام کرد بنا بر سیاست جدید خود در خصوص رقبای دموکرات مایکل بلومبرگ تحقیقاتی صورت نمی‌گیرد، اما به تحقیقات خود درباره دولت ترامپ به عنوان حکومت روی کار ادامه خواهند داد.

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد با توجه به اعلان علنی تعصب از سوی وب سایت بلومبرگ نمایندگان خبری این وب سایت مجوز حضور در رویداد‌های ستاد انتخاباتی رئیس جمهور را نخواهند داشت.

تاجر میلیاردر آمریکایی، اخیرا با ثبت نام در کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا برای ورود به کاخ سفید اقدام کرد. بلومبرگ با ثبت نام به عنوان نامزد در ایالت‌های آلاباما، ارکانزاس و تگزاس توانسته در هفته‌های اخیر مقدمات درخواست احتمالی برای نامزدی دموکرات‌ها را فراهم کند. سرمایه ۵۰ میلیارد دلاری وی به این معناست که نامزدی بلومبرگ رقابت فضای باز انتخابات با حضور ۱۷ نامزد دموکرات برای مقابله با دونالد ترامپ در سال آینده را زیر و رو خواهد کرد.‌

«می‌آیم تا ترامپ را شکست دهم و آمریکا را از نو بسازم» عبارتی است که مایکل بلومبرگ در بدو ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بیان کرد. ترامپ پیشتر ورود احتمالی بلومبرگ به رقابت‌های انتخاباتی را مسخره کرده و گفته بود، او جادوی مورد نیاز برای این کار را ندارد و "مایکل کوچولو می‌بازد".

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.