سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع مرحله سوم برنج دانه بلند هندی در سطح عرضه مهاباد

مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد از سومین مرحله توزیع برنج دانه بلند هندی در سطح مراکز شهری و روستایی خبر داد.

شریف زاده مسئول واحد نظارت و بازرسی اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۹ مرکز در سطح شهری و روستایی با هدف متعادل کردن قیمت‌ها برنج دانه بلند طرح تنظیم بازار را با قیمت هر کیلو ۶۷ هزار ریال به شهروندان عرضه می‌کند.

او با بیان اینکه با فروش بالاتر از این قیمت، به صورت قانونی برخورد می‌شود، افزود: کنترل قیمت این محصول زمینه لازم برای توزیع با قیمت مصوب از طریق شبکه‌های توزیعی فراهم شده است.

او اضافه کرد: مراکز توزیع شهری در باغ شایگان بلوار آزادی (فروشگاه رحیم مام مصطفی پور)، باغ شایگان خیابان پیره باب (فروشگاه حسن پوشه)، خیابان سید نظام (فروشگاه نقشی)، کوی دانش (فروشگاه امید قادری) و کوی دانش (فروشگاه زهرا صافی) است.

شریف زاده با اعلام اینکه مراکز توزیع برنج روستایی به صورت سیار اینبار در دو بخش مرکزی و خلیفان صورت می‌گیرد، ادامه داد: روستائیان در بخش خلیفان و کاولان، خاتون باغ و بوزه میتوانند برای دریافت برنج اقدام کنند.

شریف زاده تصریح کرد: بازرسان اصناف بر نحوه توزیع کالا نظارت دارند و شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی و احتکار تخلفات را به شماره ۱۲۴ واحد بازرسی اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

عرضه برنج دانه بلند هندی در مراکز روستایی و شهری مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.