سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۲۰ متهم تحت تعقیب در ریگان/ قاتل فراری بعد از ۷ ماه در چنگ پلیس

فرمانده انتظامی ریگان ازدستگیری۱۲۰ متهم تحت تعقیب طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان گفت: حسب دستور مقامات قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهمین تحت تعقیب، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند ۱۲۰ نفر متهم تحت تعقیب را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کنند.

تاج آبادی تصریح کرد: اتهام افراد دستگیر شده حمل و نگهداری مواد مخدر، قاچاق سوخت، نزاع و درگیری، سرقت، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، اتهامات مالی و... است.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان اظهار داشت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت دارد.

تاج آبادی بیان داشت: از ابتدای آبان ماه با اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی در این شهرستان ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ شدند.

او همچنین با اشاره به دستگیری ۱۲۰ متهم تحت تعقیب طی یک ماه گذشته افزود: اتهام افراد دستگیر شده حمل و نگهداری مواد مخدر، قاچاق سوخت، نزاع و درگیری، سرقت، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح و اتهامات مالی بوده است.

قاتل فراری بعد از ۷ ماه در دام پلیس فهرج گرفتار شد

فرمانده انتظامی فهرج از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت ۷ ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: علت این عمل مجرمانه مشاجره و اختلافات فردی بوده است.

 سرهنگ دوم غلامرضا بهروزه، فرمانده انتظامی فهرج گفت: حدود ۷ ماه قبل در پی دریافت گزارش یک فقره قتل در شهرستان فهرج، مشخص شد فردی در پی درگیری با سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل نیز پس از ارتکاب جرم از صحنه متواری شده که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی، قاتل را دستگیر کردند.

او اظهار داشت: در تحقیقات و بازجویی‌ها مشخص شد علت وقوع جرم اختلاف بین قاتل و مقتول بوده که بعد از مشاجره لفظی با سلاح سرد به این قتل منجر شده است.

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در شرق استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۳ تانکر سوخت قاچاق در شهرستان ریگان توقیف شد.

 سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت جنوب استان و در تداوم طرح‌ها و تدابیر مبارزه با سوخت قاچاق، ماموران پلیس شهرستان ریگان سه دستگاه تانکر حمل سوخت را متوقف کردند.

ناظری افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد هر سه تانکر به صورت غیرمجاز بارگیری شده و در حال حمل سوخت به نقاط شرقی کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت و دستگیری سه متهم بیان کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با افرادی که قصد قاچاق منابع سوختی کشور را دارند با جدیت برخورد می‌کند.

ریگان در شرق استان کرمان واقع شده است.

انهدام باند سارقان پسته در شهربابک

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از شناسایی و دستگیری باند ۸ نفره سارقان پسته و کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو پسته سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صیفوری بیان داشت: ماموران ۶ سارق و ۲ مالخر را در چندین عملیات جداگانه در شهرستان‌های زرند-کرمان-رفسنجان دستگیر و یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم از پسته‌های سرقت شده را کشف و به مالباختگان تحویل دادند.

او با اشاره به اینکه سارقان تبعه افغانستان بودند، تصریح کرد:آنچه که در این پرونده حائز اهمیت بود و لازم است هم وطنان نسبت به آن دقت کنند این است که سرقت‌ها با خودرو‌هایی انجام شده که اسناد و پلاک آن‌ها و همچنین سیم کارت‌هایی که سارقان با هم ارتباط برقرار می‌کردند به نام افراد ایرانی بوده است.

او از شهروندان خواست از در اختیار گذاشتن سیم کارت، مدارک شناسایی و اسناد ملکی و وسایل نقلیه خود تحت هرعنوانی به افراد ناشناس علی الخصوص اتباع بیگانه خودداری کنند.

پایان کار سارق منازل با ۱۵ فقره سرقت در زرند

سرپرست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱۵ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید علی محمودزاده سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی چندین فقره سرقت منزل در شهر زرند موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادامه بیان کرد:با تحقیقات گسترده پلیسی و انجام کار‌های اطلاعاتی سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

محمودزاده با اشاره به کشف مقادیری از اقلام به سرقت رفته بیان کرد:سارق در بازجویی انجام شده به ۱۵ فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرپرست فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرند در پایان از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاعات دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.