سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند همسو با استاندارد‌های فروشگاهی است

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران گفت: نمونه تکنولوژی‌های به کار رفته در فروشگاه‌های شهروند را در هیچ فروشگاه زنجیره‌ای دیگری در کشور مشاهده نکردم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله بنار، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران، در حاشیه بازدید از غرفه نمایشگاه شهروند در اولین همایش بهره وری در مدیریت شهری بیان کرد: با نگاهی بر روند نوین سازی که این روز‌ها در مدیریت شهری می‌بینیم و نموه‌های شاخص و بارزی از آن را در فروشگاه‌های شهروند شاهد هستیم، می‌توان گفت شهروند در حال حاضر با دانش روز دنیا همراه شده و در این زمینه با زنجیره‌های معتبر و بزرگ دنیا چندان فاصله‌ای ندارد.

اتقاقات مهم و مثبتی که در حوزه فناوری و به کارگیری دانس نوین در مدیریت شهری آغاز شده، نشان از چشم اندازی روشن و موفق دارد که با برنامه ریزی‌های دقیق و حساب شده نه تنها در مسیر بهره وری در مدیریت شهری حرکت می‌کند بلکه با نگاهی کلان‌تر در آینده‌ای نزدیک می‌توان گفت همسو با استاندارد‌های جهانی در یک راستا قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران، در ادامه بیان کرد: اجازه دهیم دانش فنی و تکنولوژی نوین در عرصه شهری به دست جوانان خلاق و با دانش ایرانی بومی شده و بخشی از مزایای ایجاد شده را به جوانان اختصاص دهیم، سازمان سرمایه گذاری شهرداری آماده حمایت از صاحبان ایده و کسب و کار‌های نوین است و تلاش می‌کند فضای مساعدی را برای آنان فراهم کند.

وی در خصوص هوشمند سازی فروشگاه‌های شهروند بیان کرد: نمونه تکنولوژی‌های به کار رفته در فروشگاه‌های شهروند کاملاً بومی بوده و نمونه آن را در هیچ یک از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در داخل کشور ندیدم، مجموعه شهروند ظرفیت و پتانسیل بی نظیری دارد که از وجود مدیریتی جوان و توانمند بهره می‌برد.

شکرالله بنار در پایان تصریح کرد: با توجه به این که در شهرداری تهران علاوه بر شهروند سازمان میادین میوه و تره بار نیز وجود دارد مجموع این دو می‌تواند پتانسیل بی نظیر و شبکه سالمی از عرضه را برای شهروندان رقم زدند که هیچ عرضه کننده‌ای در تهران از چنین پتانسیلی بهره‌مند نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.