سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی مس کرمان؛

باخت ما دست کمی از برد نداشت

مربی مس کرمان با اشاره به وضعیت تیم صدرجدولی پتروشیمی بندر امام گفت: آن‌ها تجربه شان بالا و بدنشان آماده‌تر بود، از پتانسیل شان استفاده کردند و بازی را بردند، اما باخت ما نیز دست کمی از برد نداشت.

سید حسین مهدوی مربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بازی عصر امروز تیم خود مقابل تیم صدرجدولی پتروشیمی بندر امام گفت: بازی خیلی حساسی بود، بازیکنان خیلی خوب بازی کردند، تا لحظه‌ی آخر نیز کم نیاوردند.

او به تشریح وضعیت حریف خود پرداخت و افزود: تیم مقابل تیم پتروشیمی بندر امام بود که عناوین قهرمانی آسیا و ایران را در پرونده داشت، به المپیک راه پیدا کرده بود و ۵ بازیکن ملی پوش را در اختیار داشت.

مهدوی تصریح کرد: آن‌ها تجربه شان بالا بود، بدنشان آماده‌تر بود، از پتانسیل شان استفاده کردند و بازی را بردند، اما باخت ما نیز دست کمی از برد نداشت.

او بیان داشت: در مجموع، بازیکنان بازی خوبی داشتند و همه از این بازی راضی بودند.

مربی تیم صنعت مس کرمان گفت: ما از روز اول هم گفته ایم، تیم جوان است، بازیکنان کم تجربه اند و باید روی تیم کار شود.

مهدوی با اعلام اینکه هم اکنون بچه‌ها هفته به هفته دارند کار و تلاش می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: تا پایان فصل شاهد نتایج قوی تری باشیم.

او افزود: قول دادیم این تیم را تقویت کنیم و امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم صنعت مس کرمان ساعتی پیش در سالن شهید نصرالهی به مصاف تیم قدرتمند و صدرجدولی پتروشیمی بندر امام رفت.

این دیدار با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ به نفع تیم پتروشیمی بندر امام پایان یافت.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.