سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه مشترک ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه

جلسه مشترک ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه با حضور اعضای نظارت بر انتخابات و هیئت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رنجبر فرماندار کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد انتخابات در فراهم کردن مقدمات برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : تلاش هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، معاونین فرمانداری و بخشداران، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در کمال امانتداری و سلامت است.

او گفت : امید است همه ما امانتداران خوبی برای آرای مردم و کاندیدا‌ها در راستای پاسداری از خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب باشیم.

او گفت: همه ما به عنوان مجریان، ناظرین و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با تمام توان و در کمال بی طرفی انتخاباتی شکوهمند را برگزار کنیم.

فرامرزی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون ملاک اصلی همه ما در برگزاری انتخابات است گفت: تلاش و هدف ما قانونمند برگزاری کردن انتخابات است.

 حاتمی رئیس هیئت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: مردم ناظر بر عملکرد ما در چگونگی برگزاری انتخابات هستند، و همه ما باید قانون را ملاک خود قرار دهیم.

در این نشست مقرر گردید اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی و بخشداران در کمال قانونمندی فرآیند‌های انتخابات را انجام داده و وضعیت شعب اخذ رای به لحاظ مکانی با همکاری هیئت‌های مذکور صورت گیرد که زمینه اجرای انتخاباتی سالم فراهم شود .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.