سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل جدید شیلات سیستان وبلوچستان معرفی شد

محمد شعلی‌بُر به عنوان مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان (آب‌های فراساحلی) منصوب و معرفی و از خدمات محبعلی سیستانی سرپرست سابق این اداره‌کل قدردانی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد شعلی‌بر مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان (آب‌های فراساحلی) اظهار داشت: چابهار و کنارک دو نقطه ساحلی این استان و متصل به آب‌های آزاد اقیانوس هند از ظرفیت‌های بیشماری در حوزه صید و صیادی برخوردار هستند.

محمد شعلی‌بر گفت: توسعه اراضی پرورش میگو و طرح پرورش ماهی در قفس، ترویج روش جدید صید لانگ لاین (صیدبا قلاب)، افزایش تولید و اشتغال، لایروبی و بهسازی بنادر صیادی، حل مشکلات پیش روی صیادان و پیگیری برای تکمیل پروژ‌های نیمه تمام از جمله اولویت‌های این اداره کل است.

او بیان کرد: سیستان وبلوچستان در طول سال‌های گذشته رتبه نخست صید در کشور را داشته و صید در آب‌های مشترک و با روش روز دنیا از دیگر برنامه‌های اداره کل شیلات این استان است.

 محمد شعلی‌بر پیش از این مسوولیت حراست اداره کل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان را برعهده داشت و بیش از ۲۸ سال سابقه خدمت در قسمت‌های مختلف سازمان‌های زیر پوشش وزارت جهادکشاورزی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.