سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دیدار‌های فوتبال مناطق جنوب استان از ۱۳ آذر

مسابقات فوتبال مناطق استان کرمان، گروه جنوب، فصل ۹۹-۹۸ از ۱۳ آذر جاری آغاز می‌شوند.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال مناطق، گروه شمال، فصل ۹۹-۹۸ چندی پیش، پس از چندین سال تعطیلی برگزار شد، گفت: این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان راور انجام شد.

او به رقابت‌های مناطق جنوب اشاره کرد و افزود: مسابقات فوتبال مناطق، گروه جنوب، فصل ۹۹-۹۸ نیز از ۱۳ آذر ماه آغاز می‌شوند.

امیرخسروی تصریح کرد: در یکی از این رقابت‌ها میرحیدر اسفندقه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۳ آذر جاری در سالن کارگران جیرفت مقابل خیبر کهنوج به میدان می‌رود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: در دیگر این دیدارها، خیبر کهنوج ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۱۴ آذر جاری میزبان پرسپولیس منوجان است.

امیرخسروی بیان داشت: در یکی دیگر از این دیدار‌ها هم، میرحیدر اسفندقه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۵ آذر جاری در سالن کارگران جیرفت به مصاف پرسپولیس منوجان می‌رود.

او افزود: از آنجایی که استان کرمان یک استان پهناور است، لذا فاصله و مسافت زیاد باعث می‌شد، بسیاری از تیم‌ها نتوانند به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی در رقابت‌ها شرکت کنند، بر همین اساس، لیگ مناطق راه شد تا تیم‌ها پس از لیگ مناطق وارد لیگ یک و سپس لیگ برتر استان شوند.

برنامه اجرایی مسابقات فوتبال مناطق، گروه جنوب، فصل ۹۹-۹۸ به شرح زیر است:

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.