سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمل و نور بر سکوی قهرمانی مسابقات ددلیفت باشگاه‌های مازندران

تیم‌های آمل و نور قهرمان مسابقات ددلیفت (تک حرکت لیفت) بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های مازندران شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسابقات ددلیفت باشگاه‌های مازندران با شرکت ۱۳۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان مدت یک روز در سالن ورزشی شهید اسماعیلزاده بابلسر برگزار شد که در پایان تیم آمل در رده‌های های سنی بزرگسالان و جوانان و نور در رده سنی نوجوانان قهرمان شد.

در رده سنی بزرگسالان، آمل با کسب ۱۰۱ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. بابل با ۸۷ امتیاز نایب قهرمان شد و بابلسر با هدایت مهدی خسروشاهی و تنها با ۶ شرکت کننده و کسب ۷۵ امتیاز به عنوان سوم رضایت داد.

آمل در رده سنی جوانان هم با ۱۰۲ امتیاز، مقام نخست را به دست آورد. مقام دوم را باشگاه سپهر بهشهر با کسب ۷۴ امتیاز از آن خود کرد و تیم بهشهر با همین تعداد امتیاز سوم شد.

نوری‌ها با ۱۱۴ امتیاز عنوان قهرمانی را در رده سنی نوجوانان کسب کردند و مقام دوم به باشگاه سپهر بهشهر با ۷۴ امتیاز رسید. ساری هم با ۶۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

این مسابقات در اوزان، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۷/۵، ۷۵، ۸۲/۵، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۱۰-، ۱۲۵-، ۱۴۰-، ۱۴۰+ کیلو برگزار شد و شرکت کنندگان در رده سنی بزرگسالان بالای ۷۰ سال در وزن آزاد رقابت کردند.

انتهای پیام/س

مسابقات قهرمانی ددلیفت باشگاه‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.