سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانه ورزشی شهرستان گناوه پایین است

فرماندار شهرستان گناوه گفت:سرانه ورزشی این شهرستان نسبت به شهرستان‌های با جمعیت و وسعت کمتر پایین است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو در جلسه شورای ورزش این شهرستان بیان کرد: سرانه ورزشی شهرستان گناوه نسبت به شهرستان‌های با جمعیت و وسعت کمتر پایین است و باید تلاش شود از همه ظرفیت‌های منطقه برای ارتقای شاخص‌های ورزشی استفاده شود.

او افزود: شهرستان گناوه ورزشکاران  و استعدادهای زیاد در عرصه ورزش به ویژه معلولان دارد که در سطح جهانی و ملی نقش آفرینی کرده‌اند پس باید حمایت و کمک شوند.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: ورزش طیف وسیعی از جامعه را در برمی‌گیرد اگر ورزش‌های قهرمانی و همگانی توسعه یابد، جامعه‌ای سالم هم جسمی و هم دوری از آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت.

مهرجو بیان کرد: امیدواریم تشکیل شورای ورزش فتح بابی برای توسعه و کمک به ورزش قهرمانی و همگانی شهرستان گناوه با استفاده از منابع مردمی در کنار امکانات و منابع مالی دولت باشد.

او گفت: باید پس از گذشت یک سال از شروع به کار شورای ورزش خروجی آن طوری باشد که گام‌های موثری در توسعه ورزش، افزایش سرانه و امکانات و کمک به ورزشکاران برداشته شود تا زمینه ساز جلب اعتماد و کمک مردم در این زمینه فراهم شود.

فرماندار شهرستان گناوه با بیان اینکه توسعه ورزش‌های آبی نیز ظرفیت بالا و ارزشمندی دارد توجه و مدنظر قرار گیرد افزود: تشکیل کارگروه پیشکسوتان و نخبگان برای توسعه و کمک به ورزش قهرمانی و همگانی رویکرد مناسبی است که برای شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/م

همه ظرفیت‌های منطقه برای ارتقای شاخص‌های ورزشی استفاده شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.