سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۶۷ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان استان توزیع شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر: امسال بیش از ۱۶۷ هزار و ۱۸۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان سراسر استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،غلامرضا دانش فر، در بازدید از مدارس شهر بوشهربیان کرد: در سال جاری تحصیلی بیش از ۱۶۷ هزار و ۱۸۰  بسته آموزشی بین دانش آموزان سراسر استان توزیع شد.

او  با بیان اینکه بشترین بسته توزیع شده در میان دانش آموزان حوزه ابتدایی بوده است، افزود: در حوزه آموزش ابتدایی ۱۲۷هزار و ۲۲۹ بسته آموزشی میان دانش آموزان کلاس‌های اول تا ششم توزیع شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بعد از حوزه ابتدایی، دانش آموزان آموزش نظری با برخورداری از ۲۳ هزار و ۷۷۷ بسته آموزشی، در جایگاه دوم قرار گرفتند.

دانش فر اشار ها‌ی هم به پخش بسته‌های آموزشی میان دانش آموزان متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش نمود و گفت:۹ هزار و ۶۴۵ نفر از هنرآموزان رشته‌های کاردانش و ۵ هزار و ۶۰۶ نفر از هنرآموزان فنی و حرفه‌ای در استان از بسته‌های آموزشی برخودار شدند.

او  همچنین افزود:از میان مناطق هجدگانه استان از نظر برخورداری از بسته‌های آموزشی، شهرستان بوشهر با ۴۳ هزار و ۴۱۶ و دشتستان با ۲۵ هزار و ۴۸۱ در ردیف‌های برتر قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان با تاکید ادامه داد: از سال تحصیلی آینده در استان تهیه و توزیع کتاب‌های درسی بین دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی توسط این اداره کل انجام خواهد گرفت.

دانش فر شرط ثبت نام به موقع دانش آموزان در سامانه سفارش کتاب را لازم وضروری دانست و عنوان کرد:در آغازین روز‌های سال تحصیلی جدید، دانش آموزان حوزه‌های ابتدایی و نظری بدون هیچ گونه مشکلی کتاب‌های درسی خود را دریافت کردند.

او  با تاکید براینکه" مشکل همه هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از لحاظ دریافت کتاب‌های درسی در حال مرتفع شدن است" تاکید کرد:به دلیل تنوع زمان ثبت نام هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش مشکلات جزیی در توزیع کتاب‌های درسی بین این هنرآموزان بوجود آمده بود که به تدریج در حال حل شدن است.

انتهای پیام/م

 مشکل هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش برای دریافت کتاب‌ درسی در حال برطرف شدن است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.