سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش تیم فوتسال میراث فرهنگی خوزستان در مسابقات قهرمانی

تیم فوتسال اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان موفق شد در مسابقات قهرمانی تیم خراسان شمالی را شکست دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم فوتسال اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان با برتری قاطع برابر تیم خراسان شمالی تنها یک بازی تا صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات قهرمانی کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فاصله دارد.

تیم خوزستان که در دور گروهی با دو برد پیاپی برابر تیم‎های زنجان و مرکزی به عنوان صدرنشین به دور یک‎چهارم نهایی رقابت‎ها صعود کرده بود، در این مرحله در یک گروه ۳ تیمی در کنار تیم‎های خراسان رضوی و خراسان شمالی قرار گرفته است.

دیدار‌های مرحله یک‎چهارم پایانی امروز دوشنبه (۱۱ آذرماه ۹۸) آغاز شده است که تیم میراث فرهنگی خوزستان در نخستین بازی خود در این مرحله ساعتی پیش به مصاف خراسان شمالی رفت و در پایان با ۳ گل این تیم را از پیش رو برداشت. پدرام بهداروند دو گل و عدنان چنانی یک گل برای تیم خوزستان در این دیدار به ثمر رساندند.

تیم اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان فردا سه‎شنبه ۱۲ آذرماه ۹۸، در دومین بازی خود در این مرحله رو در روی خراسان رضوی قرار خواهد گرفت و در صورت برتری مقابل این تیم به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

علاوه بر تیم اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان، تیم‌های ستاد مرکزی و استان‌های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گلستان، فارس، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام، مازندران و مرکزی تیم‌های صعودکرده از دور مقدماتی هستند که در مرحله یک‎چهارم نهایی در چهار گروه سه تیمی در حال رقابت با یکدیگر هستند و در نهایت از هر گروه یک تیم به دور نیمه‎نهایی صعود خواهد کرد.

۴ تیم راه‌یافته به این مرحله به صورت حذفی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و پس از آن دو تیم بازی فینال و دو تیم دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

فینال اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه ۹۸ با حضور علی‎اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و سایر مدیران‌کل ستادی و استان وزارتخانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

قهرمانی تیم خوزستان در مسابقات کشوری فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.