سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش اشتغال استان همدان

معاون اشتغال اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: امسال، ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش اشتغال استان همدان سرمایه گذاری جدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی قربانفر، معاون اشتغال اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت:امسال ۱۷ هزار و ۲۰۰ شغل ایجاد شده دستگاه‌های اداری استان در سامانه رصد ثبت شده است،که بیشترین آن در بخش مسکن است.

او با بیان اینکه، ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش اشتغال استان داشته ایم، ادامه داد: در هشت ماهه امسال هزار و  ۹۰۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به طرح‌های اشتغالزایی استان پرداخت شده است.

معاون اشتغال اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به ابلاغ مرحله چهارم تسهیلات اشتغال روستایی، خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی در مرحله چهارم ۳۶۹ میلیارد تومان بوده که ۳۲۲ میلیارد تومان پرداخت شده و ۴۷ میلیارد تومان آن باقیمانده که تا پایان مرحله چهارم پرداخت خواهد شد.

قربانفر از معرفی ۱۵۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزا به بانک‌های استان خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۵۰ میلیارد تومان طرح اشتغالزا به بانک‌ها معرفی شده که در حال تکمیل پرونده و یا عقد قرارداد هستند.

معاون اشتغال اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: ۲ هزار و ۱۰۵ طرح اشتغال روستایی که هزار طرح مربوط به دستگاه‌های حمایتی و هزار و ۱۰۰ طرح مربوط به طرح‌های غیرحمایتی شده، در استان معرفی شده است.

انتهای پیام/ا

 

ایجاد ۱۷ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال در استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.