سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش باران در همدان

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: سامانه بارشی از امروز به صورت بارش باران و همچنین ریزش برف در برخی از ارتفاعات این استان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسن باقری‌شکیب،کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، ابری تا تمام ابری، همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق، ریزش برف در ارتفاعات و وزش موقت باد همراه خواهد بود.

او با اشاره به اینکه سرعت حرکت این سامانه و بارش‌های آن ضعیف است و بیشتر موجب ابرناکی آسمان می‌شود اضافه کرد: این سامانه روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در استان فعال است و روز چهارشنبه آسمان همدان را ترک می‌کند.

باقری ادامه داد: در پی فعالیت این سامانه دمای بیشینه بیشتر نقاط استان بین ۶ تا هشت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه صبح امروز بارش‌هایی در اسدآباد و تویسرکان گزارش شده‌است افزود: روز پنجشنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود که پیش‌بینی می‌شود بارش‌های خوبی داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و رزن با صفر درجه سانتی‌گراد، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

او در ادامه گفت: دمای کمینه هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ش

سامانه بارشی همدان را فرا می‌گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.