سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد;

لزوم رعایت بهداشت فردی به منظور جلوگیری از ابتلا به آنفلوآنزا

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شهروندان ایلامی باید به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری آنفلوآنزا بهداشت فردی را رعایت کنند.

ناصری فر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت: از آنجا که ویروس آنفلوآنزا مسری می‌باشد و از راه تنفس انتقال می‌یابد، بر همین اساس پایه اصلی کنترل این بیماری رعایت نکات بهداشتی است.

او ادامه داد: به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس آنفلوآنزا باید دست‌ها را مرتب با آب و صابون شست و از دست دادن و روبوسی کردن با سایر افراد به ویژه با افراد بیمار به شدت خودداری کرد.

ناصری فر مطرح کرد: از همشهریان گرامی خواهشمندیم در صورت بروز بیماری سرماخوردگی، با خوردن مایعات سبب تسریع در بهبود بیماری شوند.

او بیان کرد: بیماران مبتلا به آنفلوآنزا حتما از ماسک استفاده کرده و در هنگام عطسه و سرفه جلوی دهان و بینی خود را با دستمال بپوشانند.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: خوشبختانه در استان ایلام هیچگونه گزارشی در مورد اعلام فوتی در رابطه با ویروس آنفلوآنزا نداشته ایم، اما کودکان، سالمندان، مبتلایان به بیماری‌های مزمن قلبی، ریوی و همچنین زنان باردار از جمله افرادی هستند که در برابر این بیماری در معرض خطر بیشتری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ن

توصیه‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از بروز بیماری آنفلوآنزا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.