سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوشنبه ۱۱ آذرماه؛

کتابخانه عمومی رمیله رامشیر به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان از بهره برداری کتابخانه عمومی رمیله رامشیر طی فردا دوشنبه ۱۱ آذرماه خبر داد.

منصور کوهی رستمی مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، احداث کتابخانه‌های عمومی در مناطق مختلف شهری و روستایی و مناطق محروم استان در دست اقدام است.

او افزود: عملیات احداث کتابخانه عمومی رمیله رامشیر با مساحت ۶۶۰ مترمربع و زیربنای ۲۸۰ مترمربع در سال ۱۳۹۳ آغاز گردید و با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال تکمیل شده است.

کوهی رستمی اظهار داشت: کتابخانه رمیله دارای بخش‌های مختلف از جمله؛ سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، مرجع، مخزن، نشریات، کافی نت، کودک و نوجوانان است که فردا دوشنبه ۱۱ آذر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

افزایش کتابخانه های عمومی در سطح خوزستان

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد کتابخانه‌ها طی یکسال گذشته افزایش یافته است، بیان کرد: پارسال ۲۲۱ باب کتابخانه در استان خوزستان داشتیم، این در حالی است که طی مدت مذکور با احداث و افتتاح ۵ باب کتابخانه دیگر در نقاط مختلف استان، این تعداد به ۲۲۶ باب رسید.

به گفته مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان، خوشبختانه در مقایسه با پارسال زیربنای کتابخانه‌ها در استان افزایش نشان می‌دهد و به ۲ هزار و ۲۷۸ مترمربع رسیده است، ضمن اینکه در مدت مذکور، به ازای هر ۱۰۰ خوزستانی، ۵۴ کتاب در کتابخانه‌ها موجود بود و طی یکسال گذشته این رم به ۵۷ کتاب افزایش یافته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.