سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۵۷ طرح فلاح در دالاهو

رئیس کمیته امداد گهواره از برگزاری ۵۷ طرح فلاح در مناطق محروم با حضور مبلغین مجرب خبر داد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،قدمی رئیس کمیته امداد گهواره بیان کرد: در راستای بصیرت افزائی، تقویت مبانی فکری و عقیدتی؛ آشنائی با مسائل روز، مهارت‌های زندگی، کنترل خشم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی؛ بخصوص اعتیاد و طلاق برای مددجویان تحت حمایت این اداره تا کنون ۵۷ طرح فلاح در مناطق مختلف با حضور مبلغین مجرب برگزار گردیده است.

او  افزود: این طرح‌ها در مناطق محروم ۲۶ طرح و با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیون  ریال، در مناطق عادی ۱۳ طرح، با اعتبار ۶میلیون ۵۰۰هزار  ریاِل و ۱۸ طرح بصورت هیاتی و با صرف اعتبار ۱۲میلیون  و ۶۰۰هزار  ریال برگزار گردیده است.

او گفت: امیدواریم در مدت باقیمانده از سال بتوانیم با برگزاری طرح‌ها در راستای بصیرت افزائی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخصوص آسیب‌های اجتماعی نو پدید بستر مناسبی برای شکوفائی شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی خانوار‌های تحت حمایت بیش ازپیش فراهم نمائیم.

 

 

پرداخت کمک هزینه خرید مسکن برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد وطرح ایتام واکرام

 



رئیس کمیته امدادثلاث باباجانی بیان کرد : توسط خیر تهرانی بابت کمک به خرید مسکن به خانواده ایتام واکرام این اداره مساعدت شده است.

حسینی ضمن قدردانی از اعتماد خیرین سخاوتمند گفت: این اعتماد برای ما بسیار اررشمند است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست.

او  گفت: از محل این خیر مبلغ ۷۰۰میلیون ریال به این مددجو نیازمند جهت خرید مسکن مساعدت شده است.
انتهای  پیام/ز

 

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.