سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال تجهیز گلکسی S11 به سنسور نور در شب

در جدیدترین خبر منتشر شده، به احتمال بسیار زیاد در دوربین گلکسی S11 از سنسور نور در شب استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تمام اطلاعاتی که تاکنون از دوربین گلکسی S11 منتشر شده شامل رزولوشن بالای آن، سطوح زوم هیبریدی این دستگاه، سنسور تشخیص عمق بیشتر و قدرت زوم فوق‌العاده بالا پرچمدار آینده سامسونگ می‌شود. این دوربین جذاب دارای کیفیتی برابر ۱۰۸ مگاپیکسل است که تاکنون در هیچکدام از گوشی‌های این شرکت دیده نشده است.

پیکسل بیشتر و افت کیفیت

وجود پیکسل‌های بیشتر به خودی خود نمی‌تواند دلیلی برای داشتن کیفیت تصویر بهتر باشد و عوامل دیگری نیز وجود دارد که در این مسئله مهم است. با جادوی ترکیب پیسکل‌ها که دستاورد جدیدترین فناوری دوربین‌های تلفن هوشمند است، نه تنها تصاویر جذاب‌تر و با کیفیت‌تری تولید می‌شود بلکه حجم فایل‌ها نیز کمتر می‌شوند.

علاوه بر عکس‌های با رزولوشن بالا، سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ با فناوری Tetracell باعث بهبود عملکرد کم نور، نوردهی بهتر در معرض عناصر روشن، حتی فوکوس خودکار سریع‌تر و عکاسی HDR پیشرفته، نزدیک به درک چشم انسان می‌شود.


بیشتر بخوانید: اولین آپدیت‌ رسمی برای گوشی‌های Galaxy S10 عرضه شد


سنسور نور در شب و گلکسی S11

با همه این تعاریف یک بخش از دوربین این دستگاه بیشتر مورد توجه ما و تحلیلگران دیگر قرار گرفت و آن توانایی این دوربین در تصویربرداری در نور شب است. دلیل آن هم این است که عموما وجود پیسکل‌های زیاد به معنای نویز‌های بیشتر در تصویربرداری در نور کم است. سامسونگ بسیار مطمئن است که توانسته با مسئله وجود نویز‌های زیاد در پیکسل‌های بالا مقابله کند. حتی یکی از سایت‌های خبرگزاری از احتمال وجود سنسوری در این دستگاه سخن می‌گوید که می‌توان آن را Bright Night نامید. این سنسور توانایی بهتر کردن هر چه بیشتر خروجی تصاویری که در نور کم با دوربین گلکسی S11 ثبت می‌شود را دارد.

با وجود توانایی‌های فوق‌العاده موجود در این دوربین ما واقعا نمی‌توانیم برای دیدن این دستگاه صبر کنیم. مطمئنا پیش از رونمایی گلکسی S11 تصاویر ثبت شده توسط دوربین آن در فضای مجازی منتشر می‌شود و آن زمان می‌توانیم به صورت حرفه‌ای‌تری درباره آن نظر دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.