سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف و ضبط بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ تجاری فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در یک ماهه گذشته عوامل نیروی انتظامی موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر توزیع کننده و ضبط ۳ دستگاه خودرو شدند.

او افزود: در این مدت همچنین عوامل این انتظامی موفق به دستگیری ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال به جرم برداشت غیر مجاز از حساب اشخاص به مجموع یک میلیارد ریال به همراه ۴۰ کارت بانکی شده اند.

او اضافه کرد: فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در جمع خبرنگاران از دستگیری کلاهبرداران سهام عدالت و سارقان اموال خودرو‌ها خبر داد و افزود: ۵ کلاهبردار در این زمینه با ۲۰ فقره شاکی و رد مال ۱۴۰ میلیون تومانی توسط عوامل این انتظامی در طی یک ماه گذشته دستگیر شده اند.

سرهنگ تجاری در ادامه گفت: همچنین ۷ نفر سارق سابقه دار به همراه ۲ نفر مالخر که اموال داخل خودرو همشهریان را به سرقت می‌بردند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد به دستگیری سارقان تاسیسات ریل‌های قطار و کشف ۹ هزار لیتر مواد سوختی و دارویی قاچاق هم اشاره کرد.

کشف ۹ هزار لیتر مواد سوختی در یکی از روستا‌های مهاباد، کشف دارو و پودر قاچاق از یک دستگاه اتوبوس به تعداد ۴ هزار و ۶۸۰ عدد قرص و ۳۸۶ کیلوگرم انواع پودر از دیگر موارد مکشوفه این انتظامی است.

فرمانده انتظامی مهاباد درپایان، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی با موضوع مواد مخدر را از اقدامات مهم نیروی انتظامی در آگاهی بخشی مردم عنوان کرد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

نشست فرمانده انتظامی مهاباد با اصحاب رسانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.