سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در کازرون/کشف کالای قاچاق ۳۰ میلیاردی در خرمبید

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۰ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون گفت: تعداد ۱۵ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات پلمب شدند.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف بدون پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چند روز گذشته اجرا شد.

او ادامه داد: به همین منظور ۳۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که در جریان این طرح، ۱۵ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای تعدادی نیز اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اعلام تداوم و تشدید اینگونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کشف کالای قاچاق ۳۰ میلیاردی در خرمبید

فرمانده انتظامی فارس از کشف یک هزار و ۳۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمبید خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: به منظور مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان خرمبید هنگام کنترل محور‌های اصلی، به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۳۰ طاقه پارچه قاچاق و بدون مجوز گمرکی کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: تهدید جدی تولید ملی در حال حاضر قاچاق کالا است که نیروی انتظامی به صورت قاطع با آن برخورد می‌کند.

انهدام باند سارقان و کشف ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: باند ۴ نفره با ۱۳ فقره سرقت دستگیر و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از آنان کشف شد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهرستان فیروزآباد، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند باند ۴ نفره سارقان را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار هستند، ادامه داد: این ۴ نفر در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت اقرار و سپس تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، گفت: مجموعه انتظامی این شهرستان با همه توان به صورت شبانه روزی با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و پوشش دادن نقاط کور، اجازه ارتکاب هیچ جرمی را به مجرمان نخواهند داد.

کشف کالای قاچاق ۴۰۰ میلیونی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه اسپاس این شهرستان در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو وانت بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از آن خودرو، ۶ دستگاه یخچال، تلوزیون ال‌ای دی، اجاق گاز صفحه ای، چایی ساز، چرخ گوشت و یک کارتن صابون خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.