سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق

جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد ۱۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق را به ارزش ۸۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین ابراهیمی جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای تدابیری بر انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت و کالا، مرزداران این استان توانستند دست این قاچاقچیان را در نقطه صفر مرزی کوتاه کنند.

او ادامه داد: در انجام مراحل بازرسی از مسافران در حال تردد از نوار مرز، نیرو‌های مقتدر این فرماندهی توانستند با شگرد‌های خاص مقادیر زیادی سوخت و کالای قاچاق را کشف کنند.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا در مرز‌های خراسان رضوی، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند مقدار ۱۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ریالی ۸۵۳۰۰۰۰۰ ریالی و اقلامی از قبیل لباس، دارو، گوشت، تلفن همراه، برنج، دوربین عکاسی، رب، روغن، و ... به ارزش ریالی ۱۹۶۷۳۰۰۰۰ را کشف کنند.

ابراهیمی افزود: اشراف اطلاعاتی بالا مرزداران خراسان رضوی باعث موفقیت در انسداد کامل مرز در این خطه خراسان رضوی می‌شود؛ از اولویت‌های اصلی مرزداران این خطه برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و... است که به حمدالله نیرو‌های غیور این هنگ تاکنون دست قاچاقچیان و متجاوزان را از این بوم و بر کوتاه نگه داشتند.

انتهای پیام//ف. ح


موفقیت مرزداران خراسان رضوی در دستگیری قاچاقچیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.