سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف تریاک و هلاکت ۲ شرور در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۵۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ قرارگاه عملیاتی ابوذر و هلاکت ۲ شرور مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری  فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ قرارگاه عملیاتی ابوذر با انجام کار اطلاعاتی از عبور محموله‌  موادمخدر از استان‌ها جنوبی به کرمان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ۴ اکیپ از ماموران این یگان پس از هماهنگی با مقام قضائی به حوالی رودخانه شورگز اعزام و پس از گذشت ساعاتی ۳ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر با ۶ نفر قاچاقچی وارد کمین نیرو‌ها شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: اشرار به محض اطلاع از حضور نیرو‌ها به سمت ماموران شلیک کردند که با حجم آتش سنگین نیرو‌ها مواجه شدند.

او  با اشاره به سنگینی عملیات و تلاش مجاهدانه ماموران افزود:در این عملیات ۲ شرور مسلح به هلاکت رسیدند و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار ناظری ضمن اشاره به کشف ۱۵۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در این عملیات تصریح کرد: بقیه اشرار با توجه به تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه متواری که تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

درگیری با اشرار مسلح در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.