سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ۲۱ میلیارد ریالی برای تعریض و آسفالت در بابل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل گفت: عملیات تعریض و آسفالت جاده شهید داداش نیا با اعتبار ۲۱ میلیارد ریالی در این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر ابراهیمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل گفت: جاده شهید داداش نیا به طول ۱۴ کیلومتر بوده که عملیات تعریض یک سمت محور به طول ۵/۸ کیلومتر و به عرض ۵ متر، سال‌های گذشته در دو قرارداد در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: قرارداد اول عملیات تعریض دو طرفه به طول ۵/۲ کیلومتر به عرض ۵ متر و قرارداد دوم عملیات تعریض دو طرفه به طول ۱/۱ کیلومتر به عرض ۵ متر عملیات تعریض و ارتقای محور را با شتاب مضاعف بوده است.

ابراهیمی گفت: تاکنون از قرارداد اول ۶ کیلومتر از جاده تعریض و آسفالت شده و ۵/۲ کیومتر نیز در مرحله آسفالت است که پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل افزود: از قرارداد دوم ۴/۱ کیلومتر، به مرحله آماده آسفالت و ۷۰۰ متر مرحله روسازی بتنی که با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد همراه بود.

او گفت: قرار داد سوم هم بسته شد و به دنبال آن ۱/۱ کیلومتر از جاده در مرحله بیس و آماده آسفالت است و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی همراه بوده است.

ابراهیمی افزود: اقداماتی مانند نصب نیوجرسی، نصب چراغ چشمک زن، خط کشی، روکش آسفالت، اجرای شیار‌های لرزاننده ازسوی این اداره کل برای جاده شهید داداش نیا انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل گفت: برای تعریض بقیه مسیر که بیش از ۲ کیلومتر است، پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط موجود اتمام عملیات تعریض نهایی محور نیاز به اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان نیاز داشته باشد.

انتهای پیام/ س

اجرای عملیات تعریض و آسفالت در جاده شهید داداش نیا بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.