سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات یازدهمین دوره مجلس؛

محل ثبت‌نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس در مصلی تهران

پس از دستور وزیر کشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس توسط فرمانداری تهران در محل مصلای امام خمینی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طلوع خورشید امروز ١٠ آذر ١٣٩٨، مصادف شد با نخستین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی. با توجه به تجربه سال‌های گذشته و محدودیت مکانی در فرمانداری تهران، تصمیم گرفته شده است که متقاضیان و داوطلبان که تمایل دارند ثبت نام خود را در فرمانداری به ثبت برسانند در محل استقرار پیشنهادی یعنی مجموعه چهل سرای مصلای تهران و ساختمان شماره ۲ فرمانداری تهران حضور پیدا کنند.

پس از دستور وزیر کشور ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط فرمانداری تهران در محل مصلای امام خمینی(ره)  آغاز شد.

در همان ساعات اولیه از سیاسیون سابق و بازنشسته گرفته تا فرهنگیان و پزشکان، برای ثبت نام در مجموعه چهل سرای مصلای امام خمینی (ره) حضور داشتند.

کاندید‌ها با اهداف متفاوتی برای ثبت نام اقدام کرده‌اند، اما شاید بتوان هدف واحد آنها را در دغدغه‌های فکریشان برای جامعه جستجو کرد.

بی شک نمایندگان دوره یازدهم خانه ملت در یک هفته آینده و از دل این انتخابات در دوم اسفند ماه بیرون خواهند آمد.

داوطلبان از امروز ١٠ تا ١۶ آذرماه برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توانند به چهل سرای مصلای امام خمینی (ره) و وزارت کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.