سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه شش کشوری در البرز

مدال های رنگارنگ ،ارمغان تلاش ورزشکاران البرزی

مدیرکل ورزش وجوانان البرز:ورزشکاران البرزی با کسب مدال‌های رنگارنگ استانی، کشوری، بین‌المللی و جهانی، مقام ۶ کشور را از حیث مدال‌آوری از آن خود کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، در جلسه شورای ورزش همگانی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ورزشکاران البرزی در تمامی هیات‌ها موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند، در این میان ۲۰ مدال جهانی، ۱۹ مدال آسیاسی و ۱۲۰۵ مدال کشوری از آن استان البرز شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه  در مسابقات سه گانه قهرمانی دختران یک بانوی البرزی بر سکوی نخست ایستاد، افزود: در مسابقات کشوری قایقرانی به میزبانی یاسوج، هر دو رشته دختران و پسران استان البرز موفق به کسب مقام نخست شدند.

غفرانی ضمن اشاره به مدال‌های رنگارنگ کسب شده توسط ورزشکاران البرزی، گفت: با ۳۷ مدال طلا موفق شدیم مقام خود را کشور ثابت نگهداریم، همچنین طبق اعلام مرکز آمار وزارت ورزش و جوانان کشور، دومین بانوان مدال آور کشور را داریم.

او با اشاره به اینکه میزبان مسابقات ۹ رشته ورزشی در البرز بوده ایم، افزود: سطح رقابت‌ها در میان کلانشهر‌ها بالا رفته است.  
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مقام ۶ کل کشور را در حیث مدال آوری داریم، گفت: در البرز با وجود استعداد‌های درخشانی که وجود دارد می‌توانیم در سطح کشور بیش از گذشته بدرخشیم.

انتها پیام/ج.ط

درخشش قهرمانان البرزی در مسابقات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.