سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیراز برترین دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه ترویج نماز

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: از برترین دستگاه‌ های اجرایی استان در ترویج فرهنگ نماز امروز در اجلاس استان نماز تقدیرمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در اجلاس استانی نماز گفت: از برگزیدگان توسعه فرهنگ نماز در اجلاس استان نماز تجلیل می‌شود.

او با بیان اینکه ترویج نماز و توسعه این فریضه الهی از اهداف اجلاس‌های نماز است افزود: همایش‌های نماز‌ با  رویکرد نماز و مدرسه را هم با همکاری ادارات آموزش و پرورش برگزار کردیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود : نخستین ثمره حکومت صالحان در جهان اقامه نماز است و نماز ما را در بستر تربیت انسانی قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حسنی حلم نماز را وسیله مطمئن برای تربیت اسلامی و خودساخته انسانی دانست و ادامه داد: جامعه نماز خوان و نمازی ،  جامعه ای با نشاط دینی و عامل به دستورات الهی است .

دبیر ستاد اقامه اقامه نماز استان همدان بیان کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز بر اساس نظام جامع ارزیابی در پنچ گروه دستگاه‌های بخش فرهنگی ورزشی؛ علمی، آموزشی و پژوهشی؛ مدیریتی- قضایی، عمرانی، تولیدی و صنعتی؛ اجتماعی- رفاهی زیر نظر ۱۳ دستگاه اجرایی صورت گرفته است.

انتهای پیام / ا

دستگاه‌های اجرایی برتر استان در حوزه ترویج نماز معرفی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.