سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجم بالای درخواست، عامل تاخیر در ارسال کدهای رهگیری

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز گفت: سامانه #۶۳۶۹* به علت حجم بالای درخواست‌ها دچار مشکل شده است و کدرهگیری تا چند روز آینده ارسال می‌شود.

حسین فلاح، نژاد، سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که کدرهگیری سامانه ثبت اعتراض بسته های حمایت معیشتی برای بعضی از شهروندان ارسال نشده است، گفت: علت این موضوع را از همکاران در وزارت‌خانه جویا شدم، سامانه ثبت اعتراض بسته های حمایت معیشتی به علت حجم بالای درخواست ها و اختلال دچار مشکل شده و جای نگرانی ندارد زیرا کدرهگیری تا چند روز آینده برای شهروندان ارسال خواهد شد.

او با بیان این که افراد پس از دریافت کدرهگیری به سایت حمایت مراجعه کنند، افزود: پس از صدور اجازه بررسی حساب های بانکی شهروندان توسط خود این عزیزان، بعد از بیست تا بیست و پنج روز نتیجه به ایشان اطلاع داده خواهد شد.

سرپرست اداره ی کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که یارانه دریافت نمی کردند از اول دی ماه برای دریافت بسته ی حمایت معیشتی با شماره گیری #۶۳۶۹* اعتراض خود را ثبت کنند.

فلاح نژاد افزود: افرادی که متصدی خرید شرکت ها هستند حساب بانکی خود را جدا کرده و دو ماه پس از آن نسبت به درخواست بسته حمایت معیشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/د.خ

مسئولان خرید شرکت ها حساب مجزا افتتاح کنند

برچسب ها: رفاه و تعاون ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.