سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت ویژه ایرانسل برای مشترکان خوزستانی

اپراتور ایرانسل به پاس صبوری مشترکان خوزستانی، فرصت ویژه‌ای را برای استفاده از بسته‌های اینترنتی در اختیار آنها قرار داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان قطعی اینترنت، مدت زمان بسته‌های اینترنت خریداری شده  بسیاری  از مشترکان به پایان رسید که به دنبال پیگیری‌ها و به دستور وزیر ارتباطات قرار شد تاریخ این بسته‌ها پس از اتصال اینترنت، تمدید شود، در همین رابطه اپراتورهای تلفن همراه، این فرصت را در اختیار مشترکان خود قرار دادند. 

اینترنت همراه با ترتیب مشخصی، به نوبت در شهرها و استان‌های مختلف کشور، برقرار شد و در حال حاضر به جز استان سیستان و بلوچستان، اینترنت همه استان‌ها متصل است. البته هنوز اختلالات کوچکی وجود دارد اما خوشبختانه در حال حاضر اینترنت برقرار است. استان خوزستان در فهرست، به‌عنوان آخرین استانی است که اینترنت آن برقرار شده است. و حالا اپراتور ایرانسل به پاس صبوری مشترکان خوزستانی، فرصت ویژه‌ای را برای استفاده از بسته‌های اینترنتی در اختیار آنها قرار داده است.

جزئیات این فرصت در حساب توئیتری این اپراتور درج شده است:

«فرصت استفاده از ۱ گیگا بایت اینترنت هدیه، امشب تمام می‌شود و فقط خوزستانی‌ها، تا آخر۱۰ آذر وقت دارند. اگر هم بسته فعال داشتند، بسته‌هایشان حداکثر۱۳ روز تمدید می‌شود و برای کسانی که مهلت بسته‌شان در قطعی اینترنتی تمام شده، بسته‌ای متناسب با تعداد روزهایی که بسته داشتند به اضافه یک روز اضافه، فعال می‌شود.»

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۲۰:۱۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
خوبه معنی عدالتم فهمیدیم فقط یه استان نباید نت داشته باشه بسته های اینترنتی پولشونم که به این بدبختی به دست میارن هدر بره مهم نیست در حق هیچ استانی این قدر ظلم نشده که در حق استان ما ظلم شد این تبعیض شما هیچ وقت یادمون نمیره
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
نت ما کی وصل میشه
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
استان سيستان و بلوچستانم هيچ وجود خارجي نداره اصلا جزيي از ايران نيست هيچ خبري هم نيس كه وصل ميشه نميشه مرسي از همگي ادمين تاييد كن
علی
۰۹:۵۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
اینترنت سیستان بلوچستانو نمیخوان وصل کنن؟؟لطفا پیگیری کنید البته اگه براتون مهمه....
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
سیستان و بلوچستانم ک اصن جزو ایران نیس