سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد انتخابات استان یزد خبر داد؛

آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و تا شانزدهم آذر ماه ادامه دارد.

سید مهدی طلائی مقدم دبیر ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و تا شانزدهم آذر در دویست و هشت حوزه انتخابی کشور ادامه دارد.

او افزود: اعتقاد عملی به اسلام، وفاداری به قانون اساسی و اصل مطلقه ولایت فقیه، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا معادل آن و داشتن سلامت جسمی و همچنین حداقل سی سال و حداکثر هفتاد و پنج سال  از شرایط ثبت نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

طلائی مقدم افزود: داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌های چهار حوزه انتخابیه استان تفت، مهریز، اردکان و یزد و یا ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: داوطلبان باید هنگام ثبت نام اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت معافیت، مدرک تحصیلی، مدرک ایثارگری و رسید استعفا از پست دولتی و پذیرش آن را به همراه داشته باشند.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسنفدماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.