سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی سیستان و بلوچستان تسهیل شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تهسیل اخذ مجوز برای مجتمع‌های خدمات رفاهی زمینه ساز گسترش فرهنگ نماز در مسیر‌های ارتباطی این استان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ثریا سیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست ستاد نظارت بر زمان حرکت سامانه‌های سفر و وضعیت فضا‌های اقامه نماز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وجود ۳۲ مجتمع خدمات رفاهی و ۱۸ سکوی نماز در مسیر‌های ارتباطی این استان کافی نیست.

او  همچنین بر فرهنگ مسئولیت پذیری مردم در نگهداری فضا‌های بهداشتی بین راهی تاکید کرد و افزود: ضروریست رسانه‌ها با کار مداوم فرهنگ مشارکت و مسئولیت پذیری مردم را در استفاده از فضا‌های بهداشتی بین راهی گسترش دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان در بکارگیری ظرفیت خیران در ساخت سکو‌های نماز بین راهی تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کنار سکو‌های نماز ضمن کاهش تصادفات رانندگی می‌تواند به گسترش فرهنگ فریضه الهی نماز کمک قابل توجه‌ای کند.

ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص سیستان و بلوچستان نظیر وسعت زیاد، پراکندگی جمعیت و شرایط اقلیمی متنوع این اداره کل علاوه بر ساخت سکو‌های نماز، راه‌اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی را مورد عنایت ویژه قرار داده است به طوریکه تاکنون ۱۸ سکوی نماز و ۳۲ مجتمع خدمات رفاهی راه‌اندازی شده است.

او ادامه داد: در مجموع موافقت اصولی برای راه‌اندازی ۸۶ مجتمع خدمات رفاهی صادر شده که ۳۲ مجتمع تاکنون افتتاح و ۲۴ مورد نیز در دست ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سکو‌های نماز در این استان از استقبال عمومی خوبی برخوردار است گفت: این اداره‌کل برحسب وظایف خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم استانی‌ها و مسافران در محور‌های مواصلاتی به طور مستمر با تانکر آبرسانی به سکو‌های نماز را مورد توجه ویژه قرار داده است.

او افزود: از آنجایی که عمده سکو‌های نماز در محور‌های اصلی سیستان و بلوچستان قرار دارند ضروری است با کمک خیران، این سکو‌ها در محور‌های روستایی نیز راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iman
۰۷:۱۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
تورو به خدا اینترنت این استان رو وصل کنید.
من کلا در آمدم از تلگرامه.
یه کم به فکر ما باشین.
(سیستان و بلوچستان)