سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش:

امسال ۷۰۰ طرح ورزشی در کشور افتتاح می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: پارسال ۵۰۰ طرح در بخش ورزش و تربیت بدنی در کشور افتتاح شد و امسال نیز ۷۰۰ طرح دیگر ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر گفت: با وجود مشکلات فراوان، رئیس جمهوری و رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به بخش ورزش کشور دارند و همیشه ورزش و جوانان را مورد لطف قرار می‌دهند.

سلطانی فر بیان کرد: ورزش ارزان‌ترین ابزار برای پرکردن اوقات فراغت و سلامت جسم و روان افراد است و هر چه در این بخش هزینه شود به نفع جامعه است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ۱۱۹ میلیارد دلار صادرات نفت در سال ۱۳۹۰ انجام شده، اما در سالجاری درآمد حاصل نفت ۱۲ میلیارد دلار است و دولت با مشکلات فراوانی مواجه است.

تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام

او بیان کرد: دولت تدبیر وامید در تلاش است تا پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و تا قبل از پایان این دولت به بهره‌برداری برساند.

سلطانی‌فر از تلاش‌های همه‌ی مسولان بویژه استاندار سیستان و بلوچستان قدردانی کرد و افزود: همراهی مسولان می‌تواند در تکمیل پروژه‌ها نقش موثری داشته باشد.

او ادامه داد: دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی سیستان وبلوچستان در حال تلاش است تا جوانان با استعداد در میادین مختلف مقام کسب کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.