سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چشمی: کمترین حق ما برابر سپاهان کسب ۳ امتیاز بود/ کریمی: کی روش حرکتی مشابه حرکت سعید معروف در والیبال انجام داد

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: کمترین حق ما در این بازی سه امتیاز بود. خیلی خوب بازی کردیم. فکر نمی‌کنم تیمی بتواند در اصفهان و در این زمین به سپاهان فشار بیاورد. بعد از گل اولی که خوردیم، کل بازی دست ما بود. جلو هم افتادیم، ولی باز هم روی بدشانسی در دقایق پایانی گل مساوی را خوردیم.

او افزود: استقلال ما تیم قابل احترامی است. هم فوتبال بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد. فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین‌طور ادامه دهیم، اتفاقات خوبی رخ بدهد. ما یک گل ساده خوردیم و می‌توانستیم آن گل را دریافت نکنیم. در آن دقیقه فشار بازی باعث شد گل دوم را بخوریم و به خاطر همین کمی عصبی بودم.

چشمی درباره داوری این دیدار گفت: به داور خسته نباشید می‌گویم.


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - استقلال ۲/ نورافکن چراغ صدرنشینی آبی پوشان را خاموش کرد


کریمی: امیدوارم برخی اشتباهات در بازی های بعدی تکرار نشوند

علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز درباره این دیدار و صحنه برخورد توپ به دست کی روش گفت: واقعا صحنه خنده‌داری بود و بازیکن حریف نه هند کرد و نه با دست توپ را زد. او بلند شد و حرکتی مشابه حرکت سعید معروف در والیبال را انجام داد! آقای زاهدی‌فر و کمک‌هایش نتوانستند آن صحنه را تشخیص بدهند و سال قبل هم خیلی از این موارد برای ما پیش آمد. امیدوارم در آینده این اتفاقات رخ ندهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از استقلال تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.