سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالا بردن سطح درآمد روستا‌ها با اجرای طرح گردشگری آب بندان‌ها

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل ترافیک استانداری مازندران گفت: اجرای طرح‌های گردشگری با رعایت ضوابط قانونی باید در دستور کار و مورد اهتمام ویژه دستگاه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد توکلی مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل ترافیک استانداری مازندران در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری در آب بندان‌ها گفت: بهره گیری گردشگری از آب بندان‌ها و اجرای طرح‌های گردشگری با رعایت ضوابط قانونی باید در دستور کار و مورد اهتمام ویژه دستگاه‌ها قرار گیرد.

او با بیان اینکه آب بندان‌ها متعلق به حکومت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: بر حسب دستور استاندار مازندران در جهت استفاده از ظرفیت مناسبی که در حوزه آب  بندان‌ها وجود دارد و در سال‌های گذشته مغفول مانده است.

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل ترافیک استانداری مازندران گفت: تعیین متولی برای آب بندان‌ها و بهره گیری گردشگری از آب بندان‌ها باید مورد تجه واقع شود.

توکلی افزود: هدف از اجرای این طرح بالابردن سطح درآمد روستا‌ها و ایجاد اشتغال و رونق تولید و مشارکت مردم روستا در این امر است.

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل ترافیک استانداری مازندران گفت: گردشگری آب بندان‌ها در حوزه شهری به شهرداری‌ها و در حوزه روستایی به دهیاری‌ها باید واگذار شود تا شاهد توسعه طرح‌های گردشگری در حوزه آب بندان‌ها باشیم.

انتهای پیام/ م

ضرورت بهره گیری گردشگری از آب بندان‌ها در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.