سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین حوادث امروز ۹ آذرماه سال ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز ۹ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۹ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف اتوبوس حامل ۲ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی زرین‌دشت گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات فنی، از تردد یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از مراقبت‌های لازم و انجام ایست و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و توسط مأموران توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت با بیان اینکه خودرو توقیف شده به همراه راننده آن برای انجام مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد، تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد این اتوبوس حامل یک هزار و ۳۷۴ ثوب پوشاک، ۱۲ جفت کفش و ۱۲ عدد ادکلن قاچاق و بدون مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری ۲ نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در مناطق مختلف ممسنی، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

۶ کشته و زخمی در برخورد ۲ خودرو سمند

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: برخورد ۲ دستگاه سواری سمند یک کشته و ۵ زخمی در این حادثه خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس بیان کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه سواری سمند در محور رستم-بابا میدان، بلافاصله نیرو‌های امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این تصادف راننده یک خودرو در دم فوت و راننده و سرنشینان دیگر خودرو مجروح و بوسیله نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت این تصادف را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کرد.

توقیف سمند با بیش از ۳۱ کیلو حشیش در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری سمند و کشف ۳۱ کیلو و ۶۲۰ گرم حشیش در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری سمند مظنون شدند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و ماموران موفق شدند در بازرسی از آن، میزان ۳۱ کیلو و ۶۲۰ گرم حشیش کشف و ۳ نفر متهم در این خصوص دستگیر کنند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.