سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظم الشریعه: تورنمنت مشهد فرصت خوبی برای کسب تجربه است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تورنمنمت مشهد فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم با کسب تجربه در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری تورنمنت فوتسال مشهد گفت: تیم‌های حاضر در این تورنمنت از تیم‌های مطرح دنیا هستند و با توجه به چهره فوتسال ایران در دنیا، همه تیم‌ها سعی می‌کنند که بهترین نمایش خود را مقابل ما داشته باشند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه این مهم‌ترین تورنمنتی است که در آن می‌توان برای مسابقات قهرمانی آسیا کسب تجربه کرد. سعی داریم تا از لژیونر‌های موفق در این بازی‌ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال ایران در حد کلاس جهانی بازی می‌کند / رقابت‌های مشهد به ما تا قبل از جام ملت‌ها بسیار کمک می‌کند


وی در مورد جایگاه تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا پیش‌رو گفت: ابزار‌ها و امکانات بسیار تعیین است. ایران در مورد شکوفایی استعدادها، سرآمد است و هرساله بهترین بازیکن آسیا از کشور ما انتخاب می‌شود. اما برای پیشرو بودن در فوتسال، ابراز و امکانات بسیار تأثیرگذار است و برای سرآمد بودن نیز باید هزینه و برنامه‌ریزی درست داشته باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.