سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیدر‌های اغتشاشات در تبریز دستگیر شدند

بهروز مهدوی فرماندار تبریز گفت: ازتعداد ۶۰ نفر سردسته‌های اغتشاشات بازداشت شده،اکثرا آزاد شدند،اما برخی‌ها لیدر طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فرماندار تبریز اضافه کرد: الحمدالله مردم فهیم تبریز به دور از هرگونه موضوعاتی صف خود را از آشوبگران جدا کردند در حالیکه اگر اجازه اعتراض را از مراجع قانونی را می‌گرفتند هیچ مخالفتی با آن‌ها نمی‌شد، ولی در این میان افراد به جای اعتراضات مدنی خود، دست به اغتشاشات زده و اتوبوس شهرداری را آتش زده و پمپ بنزین شخصی که سرمایه یک فرد است را به آتش زدند.

با بیان اینکه تبریز کمترین ناآرامی را در اعتراضات اخیر داشت،

مهدوی با اشاره به تیتری در روز‌های اخیر که فرمانداری ستاد انتخاباتی اصلاحات است، گفت: فرمانداری ستاد انتخاباتی اصول و اصلاح و اعتدال نیست بلکه فرماندار نماینده دولت و نظام بوده و امنیت این شهرستان به فرماندار بستگی دارد و در انتخابات اجازه هیچ گونه تخلفی را نخواهد داد.

وی تاکید کرد: البته تیتری هم در رابطه با روابط عمومی فرمانداری کار شده بود مبنی بر اینکه از روابط عمومی هتل به روابط عمومی فرمانداری که باید بگویم بر اساس ماده ۱۱ قانون می‌توان برای برگزاری انتخابات می‌توان نیرو از موسسات فنی و غیر عمومی آورد و اینکه نیرویی که آوردیم با پسر استاندار دوست است انصاف نیست، زیرا روابط عمومی پست نبوده و پست سیاسی اصلا نیست.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.